AUDYTY
Zakres usługi może obejmować zarówno współpracę przy uzyskiwaniu certyfikatu ISO, jak i nadzór nad jego wdrożeniem lub realizacją, co może być realizowane zarówno w formie jednorazowej, incydentalnej, jak i stałej współpracy. Gwarantujemy, że będzie to rozwiązanie tańsze, niż stałe zatrudnianie w tym celu specjalnej osoby.
Spełniamy warunki formalne do prowadzenia takich usług, dysponując certyfikatem Audytora Wewnętrznego ISO 50001, wydanym przez międzynarodową jednostkę certyfikującą (Dekra).
- audyty telekomunikacyjne instytucji
W telekomunikacji stacjonarnej należy szczególną uwagę zwrócić na prawidłowe określenie możliwego do objęcia zakresem postępowania przedmiotu zamówienia i właściwy sposób sformułowania danych wyjściowych. W szczególności należy uwzględnić dotychczas stosowane metod taryfikacji, różnicowanie stawek w różnych kategoriach połączeń, posiadane pakiety minut wliczonych w abonament, czasem również ograniczenia terminowe, prawne lub techniczne. Można oczywiście próbować zrobić to samemu, ale znacznie łatwiej powierzyć to zadanie specjalistom. Usługę taką nazywa się zwykle audytem telekomunikacyjnym. Nasza firma oczywiście świadczy również takie usługi - szczegóły i warianty takiej współpracy znajdziecie Państwo tutaj.
Nie ma jednak przeciwwskazań, żeby usługę licytacji w firmie Multiaudyt przeprowadzić na bazie audytu przeprowadzonego przez dowolną inną firmę lub zorganizować postępowanie, bazując całkowicie na wiedzy Zamawiającego, jeżeli okaże się ona wystarczająca do jego przeprowadzenia. Należy tylko podkreślić, że w takim przypadku firma Multiaudyt, udzielając gwarancji prawidłowości mechanizmów licytacji nie udziela jakichkolwiek gwarancji co do skuteczności przeprowadzonego postępowania lub uzyskanych efektów ekonomicznych.
Łącza internetowe
W przypadku łącz internetowych charakterystyczne jest to, że mogą być świadczone przez dowolny okres, ale standardem stało się podpisywanie umów na okresy zamknięte, na przykład 24miesięczne. Zasada ta zwykle obowiązuje niezależnie od tego, czy usługa jest realizowana po łączu kablowym, czy drogą radiową przez operatorów komórkowych. Przed powierzeniem nam licytacji usług tego typu warto się więc upewnić, czy istnieje już prawna możliwość dokonania zmian, czyli czy zbliża się koniec okresu umownego.
Telefonia komórkowa
W telefonii komórkowej występują podobne uwarunkowania, ale są też wyraźne różnice. Najbardziej charakterystyczną z nich są zwykle rozmijające się ze sobą okresy umowne, które utrudniają skuteczne przeprowadzenie postępowania. Drugą typową różnicą jest konieczność operowania nie tylko parametrami o charakterze ekonomicznym, ale również innymi, nie poddającymi się łatwej obiektywizacji cenowej, na przykład zasięgiem sieci w danej lokalizacji. Szczególnie w przypadku zamówień publicznych, gdzie preferowanym kryterium będzie zawsze cena, trzeba się odpowiednio zabezpieczyć przed wynikającymi z tego zagrożeniami. Również i w tym przypadku wskazane jest wcześniejsze przeprowadzenie audytu telekomunikacyjnego, uwzględniającego m.in. również okresy umowne dla posiadanych telefonów.
Urządzenia
Poza parametrami o charakterze ekonomicznym dotyczącymi samych usług telekomunikacyjnych, zachodzi czasem również konieczność uwzględniania urządzeń. Najczęściej dotyczy to przypadku telefonii komórkowej - oferowanych aparatów telefonicznych, ale również może dotyczyć również rozwiązań typu dostawa centrali wraz ze świadczeniem usług. W obu przypadkach zachodzi konieczność określenia wymaganych parametrów, ale gdy już uda się to zrobić - nie ma przeciwwskazań, żeby połączyć licytację usług i urządzeń w jedną spójną całość.
Jeżeli potrzebujecie najpierw uzyskać więcej informacji, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego. Wypełnienie go i przesłanie do nas nie jest dla Was w jakimkolwiek stopniu zobowiązujące do skorzystania z naszych usług.