Różnice pomiędzy cenami oferowanymi odbiorcy indywidualnemu przez poszczególnych dostawców nie były jednak tak duże, jak w przypadku odbiorców biznesowych lub np. w telekomunikacji.

Kieruje nami jedna idea: zgrupowanie przedsięwzięć, których wspólnym mianownikiem jest optymalizacja wydatków naszych Klientów - biznesowych i indywidualnych.
"Udostępnimy Wam za darmo maszynę parową. Zainstalujemy ją i przez pięć lat zapewnimy serwis. Gwarantujemy, że węgiel potrzebny do maszyny będzie kosztował mniej niż inwestujecie teraz w Wasze konie, które wykonują dla Was tą samą pracę. Wszystko, czego żądamy, to jedna trzecia pieniędzy, które w tym czasie zaoszczędzicie"
"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili ; powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej"