TELEKOMUNIKACJA - KLIENCI INDYWIDUALNI
Nasza oferta w telekomunikacji dla klientów indywidualnych zawsze byÂła, niestety, znacznie uboÂższa niÂż w przypadku ofert dla biznesu. DziaÂło siĂŞ tak z wielu powodów, w tym niektórych specyficznych dla odbiorców indywidualnych. Najistotniejsze z nich to :
- w telefonii stacjonarnej, z uwagi na duÂże zróÂżnicowanie dostĂŞpnych ofert uzaleÂżniajÂących opÂłaty za po³¹czenia od pory dnia i tygodnia. JednoczeÂśnie nie ma Âłatwej moÂżliwoÂści okreÂślenia godzin lub dni, w których byÂły wykonywane po³¹czenia na podstawie samej faktury, bez zamawiania bilingów. W zwiÂązku z tym uzyskiwane wyniki miaÂły charakter przybliÂżony (na podstawie informacji co do pory wykonywania po³¹czeĂą).
- w telefonii komórkowej - z uwagi na duÂże zróÂżnicowanie wymagaĂą klienta co do oferowanych aparatów telefonicznych, stanowiÂących czĂŞsto nawet podstawowe kryterium wyboru danej oferty. Ponadto czĂŞsto konieczne jest podejmowanie decyzji równieÂż na podstawie tzw. "zasiĂŞgu" w konkretnej lokalizacji.